#دلی

14:56 1403/02/26 - ✞𝑨𝒚𝒍𝒊𝒏✞

🎧━━━━━━●─────── ⇆ㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤ↻️ 

بی تردید حرفای بعد گریه زیادی حقن، مخصوصا اگه خودت بنویسی :) 

*ادامه*

شما به من می*ری*نید من میتونم 100 برابرش بهتون بری*نم... ولی خب دوستون دارم ☠️💕

 

 

یکی نیست بهشون بگه #نامردا... خودتون تا حد مرگ #دلمو‌_شکستید بس نیست؟ حالتون بده؟ از رفیق تون خوردین؟ چجوریه که دو دقه بعدش همون بلا رو سر #من میارین، مگه من چه گناهی کردم؟ :) جز اینکه خواستم با اسکل بازیام از حال و هوای غم درتون بیارم؟ من... من... آره... شایدم رو مخ و اضافیم! 

 

 

#دنیا اونقد #جالب شده که #خودشون ناراحتن و #انتظار دارن با #جان و دل #درکشون کنم، ولی به #من که میرسه یه ذره با خودشون نمیگن: #دلش_میشکنه... #ناراحته... #عصبیه... #خسته‌ست... #کلافه‌ست... #بزار_درکش_کنم! :)💔

 

 

جاهایی که شایع میگه: 

🖤 میدونی عزیزترین آدمای زندگیت موقع جر و بحث، موقع دعوا... نقطه ضعف هاتو میکشن به رخت! غیر اینه؟ نیست... غیر این نیست! 🖤

🖤 درد و دل عنه، همونو به رخت میکشنش :) 🖤

🖤 یه اعتماد همه چیتو می‌*گا*د 🖤

🖤 بهم کردن معرفتمو کوفت :) 🖤

🖤 باز قلت میزدم تا صبح... 🖤

🙂🥀

 

 

قَلبَمو تو رآهِ حَرفآیِ شَمشیری شون شَهید کَردَم آقآیِ قآضی!! :)🥀

 

 

رفیقیمـ خبـ . . . 

بآ اینکهـ اَز قدیمآ زخمـ اَزتـ دآرم . . . 

هنوزمـ پشتتمـ 🙂✋🏻

تنهآتـ نمیزارمـ . . . :))